SANTIAGO DE COMPOSTELA, I DID IT!! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Angela Maathuis - WaarBenJij.nu SANTIAGO DE COMPOSTELA, I DID IT!! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Angela Maathuis - WaarBenJij.nu

SANTIAGO DE COMPOSTELA, I DID IT!!

Door: Angela Maathuis

Blijf op de hoogte en volg Angela

14 Juni 2011 | Nederland, Amsterdam

44e dag 14 juni 2011 25 km

SANTIAGO DE COMPOSTELA !!!!!!!!
I DID IT!!!!!!

We gaan om 6.30 uit bed!! 7 uur ontbijt!! Om half 8 lopen we al!!
Spannend!! Blij gevoel heb ik!! Vreemd!! Het motregent weer en in mijn boek lees ik dat het heeeeeeeel vaak motregent in Santiago de Compostela maar wedden dat straks de zon gaat schijnen???
Het gaat goed!! Nergens meer last van en GAAN!! We moeten nog een paar hellinkjes op en komen bij Monte de Gozo!! Daar staat een heel mooi pelgrimsmonument!! Vroeger toen Santiago nog een kleine stad was konden de pelgrims daar de torens van de kathedraal zien!! Maar nu zie je alleen de stad!! Ook mooi om te zien maar dan is het nog 5 km naar de kathedraal!! We zijn al snel in Santiago de Compostela maaaaaaar we moeten naar de kathedraal.!!
Mijn hart gaat steeds harder kloppen!

EN DAN OM 15.00 UUR ZIJN WE ER !!!!!!!!

Precies 6 weken later na de start op 3 mei!! En het grappige is om 15.00 uur kwam ik 3 mei Freddy tegen!!!!!!!!!

EN JA HOOR DE ZON GAAT SCHIJNEN!!!!!
KADOOTJE!!!!!!!!!

Het is geweldig ik kan bijna wel zeggen de mooiste dag van mijn leven!!!!! Gek he!!

We zitten een uur op het plein en zoeken dan een pension!! En ik kan het niet geloven !!! Ik ben er!!
Ik vind mezelf geweldig!! Ben trots op mezelf!!!!! Dit gevoel moet ik vasthouden!!!!!
Het is gezellig in de stad!!
Veel bekenden komen we weer tegen o.a Mads uit Denemarken!! Hij geniet volop in Santiago !!!
Het is een leuk oud stadje met veel souvenierwinkeltjes en terrasjes.
Hier vermaken we ons wel!!


45e dag 15 juni 2011 De H. MIS

Heerlijk geslapen en werd om 7 uur wakker maar hoefde er lekker niet uit!!! Vandaag de pelgimoorkonde opgehaald. En om 12 uur naar de H, Mis!!! Super om mee te maken de hele kerk zit vol!!!
We worden natuurlijk welkom geheten en verder verstaan we er niet veel van !!!! Maar het is super om mee te maken. Je ziet ook veel mensen elkaar omhelzen die elkaar ook weerzien!!!!

Al met al

EEN CAMINO OM NOOIT MEER TE VERGETEN

NO SUENES TU VIDA
VIVE TU SUENO !!!!!!

Vlieg morgen naar huis !!!

Bedankt voor jullie meeleven!!
Groeten van eueueueueue...........

ANGELA XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

  • 15 Juni 2011 - 16:28

    Karin:

    Super.....Geweldig......
    ik wist wel dat je het zou redden.
    Hoe laat moet ik morgen op Schiphol staan om je op te halen ?
    Geniet de laatste dag in Santagio.
    (loop je trouwens niet verder naar het eind van de wereld, nog 100 km verder ? )

    Tot morgen

    Groeten,

    Karin

  • 15 Juni 2011 - 17:26

    Carla,:

    Angela wat een prestatie GEWELDIG !! Ik heb genoten van je verhalen, jammer dat het al weer voorbij is....
    Een hele goeie reis terug naar huis, en neem de tijd om te genieten van deze prachtige tocht!!

    Foto's komen nog?????????
    groetjes Carla

  • 15 Juni 2011 - 19:02

    José:

    He Angela, you did it!!! Great! Fantastic! Be proud on yourself en keep it!
    It was great to read your stories, it was amazing what you were writing!
    Have a good trip back to Holland and we'll meet each other on Friday at 17.00 by NielZ. Kiss XXX

  • 16 Juni 2011 - 12:43

    Jopie P:

    Bloed.... zweet... en "blaren" !!
    Maar het is je gelukt !!! Proficiat !!
    En het mooiste is nog dat je het zo fantastisch mooi hebt gevonden, heel fijn voor je, koester de herinneringen.
    Jammer dat de verhalen nu stoppen, want ik vond het prachtig !!
    Wanneer komt je boek uit ????
    Groetjes JOPIE XXX

  • 17 Juni 2011 - 08:38

    Anita:

    He Angela, geweldig het is je gelukt, waar ik trouwens niet bang voor was dat kun je aan jou wel overlaten.
    Nu lekker nagenieten van alle foto's
    Welkom terug en goed te horen dat alles goed is gegaan.

  • 17 Juni 2011 - 18:08

    Yvonne:

    Super Super !!!! wat goed zeg!!! denk er nu ook over om het te doen.
    Groetjes yvonne

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Angela

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 207
Totaal aantal bezoekers 58456

Voorgaande reizen:

04 November 2015 - 17 November 2015

Tendwo Rainbow Academy St. House of HOPE and GLORY

08 September 2014 - 30 September 2014

Rondreis PERU

24 April 2013 - 23 Mei 2013

VEEL WEGEN LEIDEN NAAR ROME!!!!!!!!

22 April 2012 - 18 Mei 2012

Van Porto naar Santiago de Compostela

02 Mei 2011 - 18 Juni 2011

NAAR Santiago de Compostela VOOR Kenia

22 Oktober 2009 - 20 November 2009

Kroamschudd'n in Tendwo

02 Juni 2007 - 30 Juni 2007

Mijn derde reis

Landen bezocht: