A SANTE SANA !!!!! HARTELIJK DANK XXX - Reisverslag uit Albergen, Nederland van Angela Maathuis - WaarBenJij.nu A SANTE SANA !!!!! HARTELIJK DANK XXX - Reisverslag uit Albergen, Nederland van Angela Maathuis - WaarBenJij.nu

A SANTE SANA !!!!! HARTELIJK DANK XXX

Door: Angela Maathuis

Blijf op de hoogte en volg Angela

17 Juli 2011 | Nederland, Albergen

Hallo allemaal,

Ik wil degene die met mij mee heeft gelopen in de vorm van centen hartelijk bedanken voor de vele centen die ik gekregen heb voor de kids in Kenia!!!!
60700 centen heb ik mogen ontvangen!!
A SANTE SANA zullen de kids in Tendwo zeggen!! Ariëtte is met Jair in Nederland in Westerhaar en ze komt volgende week zondag bij mij bijkletsen en dan kan ik haar de cheque overhandigen en het geld op de bankrekening van de Stichting House of Hope and Glory storten. Het geld is hard nodig nu alles duurder wordt!!

www.houseofhopeandglory.nl

Bedankt namens Ariëtte en Angela XXX

• 17 Juli 2011 - 12:25

Angela Maathuis:

Goed van mij hè dat het me gelukt is om er wat foto's op te zetten!!
    Applausje voor mezelf!!!!!
    Ik heb nog steeds heimwee!!!
    Wat was het toch super!!
    Heb genoten!!! Wat nu? wat dan? wat volgend jaar? Spannend!!!!!

• 17 Juli 2011 - 14:44

Carla:

Heeej Angela, Super prestatie van jou. de looptocht en het erop zetten van de foto's!!!!!!
    Wat een schitterende plaatjes. Dat je heimwee hebt.....schijnen alle Santiago-gangers te hebben. Dus wat let je om volgend jaar wéér te gaan?
    |Vakantie opsparen en gaan met die banaan!
    Groeten uit Brabant, waar het ook heeeel mooi wandelen is en om een mooie 14e eeuwse kerk te bezoeken: ik woon er tegenover ;-) Je bent welkom om hier in de kerk een kaarsje aan te steken !!

• 17 Juli 2011 - 19:23

Angela:

Hoi Carla alles goed?? Kom naar Brabant toe met rugzak !!! Gezellig!!
    Groeten Angela xxx