Aan het einde van de wereld schijnt de ZON!! - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Angela Maathuis - WaarBenJij.nu Aan het einde van de wereld schijnt de ZON!! - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Angela Maathuis - WaarBenJij.nu

Aan het einde van de wereld schijnt de ZON!!

Door: Angela Maathuis

Blijf op de hoogte en volg Angela

10 Mei 2012 | Spanje, Madrid

Hola ,

Eindelijk schijnt hier de zon enwel aan het einde van de wereld!!! In Finisterre!!!!! SUPER!! Blij!!!! De hele dag in Santiago heeft het nog geregend en dat wordt je zat!!!! Maar ja laat je nooit leiden door het weer!! Dus gewoon lekker winkelen in Santiago. De H. MIS was super !!!! Iedereeen was er!!! Emotioneel!! Ook ging het wierookvat door de kerk!!

We zijn met de bus gisteren naar CEE gegaan en vandaar uit 15 km gewandeld naar Finisterre!! Super mooie route!!!! Maar het was nog grijs. Daar overnacht en vandaag scheen de zon!! Lekker naar CABO Finnisterre gewandeld. Het was super mooi weer!! Genoten!!!
Vanmiddag teruggegaan met de bus en nu weer in Santiago de COmpostela en de ZON schijnt!!!

Morgen gaan we naar Barcelona!!!!! Lekker niets doen en genieten van de zon!!!!!

Groeten Angela XXXX

• 10 Mei 2012 - 18:08

Karin:

Hallo Angela en Freddy,

fijn om te horen dat jullie goed in Santiago zijn aangekomen.
    Morgen veel plezier in Barcelona en geniet van de laatste week vakantie met hopelijk een lekker zonnetje en geen regen.

groetjes, Ronnie, Fleur, Pepijn en Karin

p.s.
    Koninginnedag op de rommelmarkt was weer een gezellige en geslaagde dag.
    Hopelijk ben je er volgend jaar weer bij.

• 11 Mei 2012 - 18:33

José:

Hallo Angela & Freddy,
    Het is jullie weer gelukt, Super!
    Geniet van je (voorlopig) laatste weekje vakantie en lekker uitrusten en bijtanken! Tot gauw en dan hebben maar weer snel het terras op om bij te kletsen! Wanneer? vijfentwintig-vijf-vijf-uur. Groet José

• 12 Mei 2012 - 12:34

El&Di:

Hallo daar samen, geniet van elke dag, super dat jullie het weer gered hebben, met veel plezier lezen wij hier de reisverslagen, heel veel plezier nog! liefs van ons

• 14 Mei 2012 - 22:54

El&Di:

Waar blijven die mooie foto's nou toch? die prachtige verhalen van jou moeten toch wel ook in beeld worden gezien?
    Niet 1 foto van jullie zooooo geweldige reis samen? kom op, je hebt nu de tijd te relaxen, nog ff dan ben je hier weer!
    laat eens zien hoe het was!
    liefs El&Di

• 15 Mei 2012 - 20:43