Portugal-Spanje !! - Reisverslag uit Tui, Spanje van Angela Maathuis - WaarBenJij.nu Portugal-Spanje !! - Reisverslag uit Tui, Spanje van Angela Maathuis - WaarBenJij.nu

Portugal-Spanje !!

Door: Angela Maathuis

Blijf op de hoogte en volg Angela

03 Mei 2012 | Spanje, Tui

Woensdag 2 mei 2012

Naar Porrino 20 km.
Heerlijk geslapen tot 9 uur, lekker ontbijtje erbij!! Het is laat als we gaan. En het uur moeten we in Spanje weer vooruit zetten. We lopen nog effe door het oude centrum van Valenca, leuke winkeltjes, leuke straatjes en dan richting TUI!! Het regent en het is grijs!! Bel ik met mijn mams en zitten ze lekker in het zonnetje en is het 20 graden!!!!!! Ik vraag mijn moeder om te bidden dat wij hier ook mooi weer krijgen. Ze zal het doen en ja hoor s middags werd het droog en kwam er een waterig zonnetje door. Tui is een mooie stad met een mooie kathedraal! We lopen 7 km door een industriegebied dat is minder en dan door naar porrino. We vinden de herberg en er is nog genoeg plaats dat is een groot verschil met vorig jaar!!!! We komen binnen en horen van de man uit Wenen dat de mannen en de vrouwen gescheiden slapen!!!! Mario is er ook weer en Pierre uit Quebec. De dames from Germany.. en de 2 NL mannen!! Gezellig om elkaar idere x te treffen!! Er zijn ook 6 dames uit Zuid Afrika. We gaan in Porrino wat eten en dan nog effe kletsen en weer op tijd naar bed!!

Donderdag 3 mei 2012
Naar Rebondela 15 km!!

Tja dat uur hé daar heb ik altijd moeite mee!!! Dus verslapen!! Freddy maakt me om 8 uur wakker. We hadden al weg moete zijn iedereen is al weg!! De 2 duitse vrouwen liggen ook nog lekker te slapen!! Ik ben in 20 minuten klaar!! Kan wel snel zijn!! Het regent WEER!! Maar we nemen eerst uitgebreid lekker ontbijtje in Porrino. En als het droog is gaan we!! We komen weer het stel uit Zweden tegen. Hij verteld dat het thuis sneeuwt!!! Ik zeg dat het in Holland mooi weer is!! Zon en 20 graden!! Wat een verschil hé!! Als het WEER begint te regenen gaan we lekker bakkie koffie drinken en wachten gewoon weer tot het droog is!! Dat werkt!! We lopen door naar Rebondela. We vinden een mooie herberg in het centrum. Mooi oud huis van binnen!! En al onze camino-vrienden zijn er ook weer!!! We gaan effe de stad in om een computer te vinden. Gaan straks lekker eten!! En vandaag is het een jaar geleden dat ik Freddy tegenkwam in de Pyreneen 3 mei 3 uur!!! Vorig jaar was het mijn eerste dag van de camino Frances!!!!
Moest er toch wel effe weer aan terugdenken!! The long way to Santiago de Compostela!! We hebben nu nog maar 80 km te gaan!! We zijn er bijna!!!

Zo zijn jullie weer een beetje op de hoogte!!!!

wordt vervolgd.....

Knuffel Angela XXX

• 03 Mei 2012 - 16:37

Angela Maathuis:

Er zijn vast meer TUI,s in Spanje want het is er geen 41 graden maar ongeveer 15 graden!!!!!!

• 03 Mei 2012 - 20:30

Carla:

Vandaag een jaar geleden hebben jullie elkaar ontmoet .... en nog steeds geen foto van jullie samen hier op de site!!!!!

Proficiat en nog veel voetstapjes samen!!

• 04 Mei 2012 - 19:37

José:

hallo angela en freddy,
    zo te lezen gaat alles nog naar wens en geniet je weer met volle teugen
    terwijl hier alles doorgaat lijkt t of daar de tijd stil staat ...
    hier stond trouwens vanavond ook de tijd even stil ... om 20.00 uur: blijft indrukwekkend
    je bent er bijna nog 80 km en dan ...?
    liefs mij
    xxx
    vakantie vieren

• 05 Mei 2012 - 03:31

Marga:

Nou, Angela het mooie weer is hier helaas voorbij.We zaten 2 mei inderdaad met ma buiten in het zonnetje te genieten van de jonge eendjes en en klein konijntje. Zaterdag komt Renate terug uit Rome.Ben benieuwd naar haar verhalen. Gr. Marga

• 05 Mei 2012 - 11:48

Monique Koopman:

Leuk om jullie weer te volgen op deze manier. Het schiet alweer lekker op zeg! Veel succes met de laatste 80 km. en hopelijk krijg je beter weer bij het laatste deel.

Liefs, Monique.

• 07 Mei 2012 - 07:47

Dyonne:

Hey Angela,,
    ik hoop dat je gauw een stralend zonnetje krijgt, dat loopt toch net ff lekkerder. Ontzettend leuk om dit alles te lezen, al die mensen die je ontmoet, lijkt me ook helemaal top!
    Geniet intens, xx Dyonne