WEER THUIS !! - Reisverslag uit Albergen, Nederland van Angela Maathuis - WaarBenJij.nu WEER THUIS !! - Reisverslag uit Albergen, Nederland van Angela Maathuis - WaarBenJij.nu

WEER THUIS !!

Door: Angela Maathuis

Blijf op de hoogte en volg Angela

15 Mei 2012 | Nederland, Albergen

Nog lekker een weekje vakantie en dan maandag weer werken!!

Tot de volgende X
Angela XXX

• 15 Mei 2012 - 10:07

Carla:

Heej collega bruidsmeisje! Wat jammer dat de mooie verhalen weer ophouden. Geniet nog van je weekje thuis, met hopelijk beter weer dan vandaag ....

ps. foto's????

• 15 Mei 2012 - 19:35

AngelA:

Wat een klus zeg dat foto's plaatsen, maar het is gelukt. Alleen begint het fotoboek bij weer thuis!!!!! Dus eigenlijk onderaan beginnen te kijken!! TIP !!

• 16 Mei 2012 - 10:56

Marga:

Dag vakantiegangers,

Ben beetje jaloers, maar ja wij hebben staks in juli vakantie.
    zijn jullie een deze dagen thuis? dan kom ik langs.

• 16 Mei 2012 - 23:20

El&Di:

eindelijk wat foto's, heeeeeel wat foto's! Leuk om jullie ook eindelijk eens zo samen te zien! Het bewijs is geleverd haha! Fijn dat jullie zo hebben genoten samen en weer veilig via
    Route 66 in Albergen zijn thuis gekomen.
    Op naar de volgende route..
    Vond Freddie het ook leuk? Van jou lezen we het wel maar van hem?? We hopen het toch wel! Geniet nog van jullie dagen samen! liefs van ons
    P.S. Carlaatje..genoten van de foto's?? hehe, eindelijk he! ook voor jou heeeeel veeeeeel liefs uut Oosten van t laaaaand! knuffel van F en L aha..

• 08 Juli 2012 - 14:05

( jenicaithamar@yahoo.com )

• 24 Maart 2013 - 15:49

Pelgrim Joop:

Hallo Angela,

ik heb een aantal foto's van vorig jaar waar jij op staat tijdens de camino. Stuur je mij een mailtje? Dan stuur ik je de foto's toe!

• 27 Maart 2013 - 20:50

Angela:

Hallo Pelgrim Joop wat is jouw email-adres??????