IK GA WEER !!!!! - Reisverslag uit Albergen, Nederland van Angela Maathuis - WaarBenJij.nu IK GA WEER !!!!! - Reisverslag uit Albergen, Nederland van Angela Maathuis - WaarBenJij.nu

IK GA WEER !!!!!

Door: Angela Maathuis

Blijf op de hoogte en volg Angela

20 April 2012 | Nederland, Albergen

Hallo allemaal,

Het is alweer bijna een jaar geleden dat ik naar St. Jean Pied de Port ging om 800 km naar Santiago de Compostela te gaan lopen!! Dus het wordt weer tijd om te gaan maar nu vlieg ik samen met Freddy zondagmorgen om 10.50 uur van Eindhoven naar Porto. Om (maar) 333 km te gaan wandelen. Heb er wel heel veel zin in. Ga morgen mijn rugzak inpakken en dan GAAN we!! Weer naar Santiago de Compostela maar nu door Portugal. Nu ook is het weer een mooie gemarkeerde pelgrimstocht en overnachten we in herbergen. Eerst een pelgrimspaspoort kopen in Porto en dan zijn we er weer klaar voor. We gaan eerst 2 of 3 dagen Porto bekijken en dan zoeken we de weg.....DE WEG naar Santiago de Compostela!!!

Ik zal jullie weer een beetje op de hoogte houden van mijn pelgrimstocht.

Groeten Angela XXX

• 20 April 2012 - 20:11

Karin :

Veel plezier!!
    Geniet ervan!!
    Groetjes Karin Derkink

• 20 April 2012 - 20:49

Annet:

Heel veel plezier en veel genieten.
    Maar dat kan ik wel aan je overlaten.
    Groetjes

• 20 April 2012 - 21:50

Carla:

buen camino!!!!
    We wachten weer op de mooie verhalen !!

• 20 April 2012 - 22:22

Thea:

Hoi Angela en Freddy,
    Wij wensen jullie ontzettend veel plezier en verheugen ons weer op de reisverslagen!
    Groetjes, Rudy en Thea

• 21 April 2012 - 08:37

Rolien:

Fantastisch! Geniet ervan!!

• 21 April 2012 - 14:57

Monique Koopman:

Super dat jullie weer gaan. Heel veel plezier en succes!

• 19 Juni 2013 - 00:06

Sonja.:

Hallo Angela en Freddy.
    Ik hoop dat jullie ook van deze reis genieten en met een fijn gevoel veilig terugkomen.Neem mijn petje af voor jullie energie en doorzettingsvermogen en hoop op een mooi reisverslag ook van dit avontuur.
    Succes en kom gezond weer terug van dit mooie doel in jullie leven. Hoop dat jullie mooie ervaringen
    opdoen.
    knuffel van Sonja