Ons avontuur - Reisverslag uit Nairobi, Kenia van Angela Maathuis - WaarBenJij.nu Ons avontuur - Reisverslag uit Nairobi, Kenia van Angela Maathuis - WaarBenJij.nu

Ons avontuur

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Angela

09 Juni 2007 | Kenia, Nairobi

Hallo allemaal in Nederland......

Even een berichtje uit Kenia!!!! De reis is allemaal goed verlopen wel wat overgewicht en vertraging maar ach het is allemaal goed gekomen.
we hebben overnacht in
nairobi en zijn de andere dag verder gegaan met een taxibus. Maar het had zo hard geregend dat 4 km voor Tendwo vertelde hij ons dat hij niet verder kon met de taxi want het was een en al blubber. dus koffers en rugtassen uit de taxi ,aan de kant van de weg gezet en daar stonden we dan met ons goeie gedrag !!!! Ariette heeft Isaac gebeld en ze hebben onze koffers en rugtassen met drie fietsen opgehaald en wij zijn verder lopend naar de fam. Rotich gelopen en werden heel lief onthaald.
Alsof ik weer thuis kwam !!!!!!!
We hebben onze koffers een beetje uitgepakt en zijn daarna naar het kindertehuis gelopen. De meisjes waren heel erg enthousiast en de jongens kwamen we op de weg tegen en die hadden zoiets van zo zijn jullie er ook weer !!!! Mooi zo.
Maandag hebben we een rustdag gehad alleen hebben we een planning gemaakt van wie wat zou doen en wat we allemaal nog nodig hadden en dat soort dingen en 's middags hebben we lekker in de zon gelegen!! Het is weer perfect weer overdag zon en half bewolkt en 's nachts regent het en dat klettert dan heerlijk op de golfplaten.
Ik heb niet veel tijd meer om echte details te vermelden want we zijn druk vandaag en hadden maar een uurtje voor internet en omdat de computer niet al te snel is is dat uurtje zo voorbij maar het gaat super hier. we hebben veel plezier hier met zijn vijven en we zijn al druk aan het schilderen en timmeren.
De mensen zijn heel weer heel erg aardig en het mooiste is fat ze je naam na een jaar nog weten. Ik liep op de weg iets op te halen uit het huis en een vrouw komt me tegemoet en zegt he Angela Habari (hoe is het) en waar is ina, fem, marlies dus dat is wel heel erg mooi.
Volgende week zijn we weer in de stad dus dan zal ik wat uitgebreider schrijven.

ik wens jullie alle goeds en groeten van de BIG 5 !!!!!!!!!!!!!!
Rolien, Daisy, Ariette, Gea, Angela

• 09 Juni 2007 - 14:31

Sandra:

hoi!!
    dat klinkt weer super!! de reis lijkt altijd weer een beetje spaak te lopen op het moment dat jullie er bijna zijn hé! ach, dat is ook weer de charme!! ik zal de site nouwlettend in de gaten houden!! dikke kus, ook aan daisy!!!

kus kus!!

• 09 Juni 2007 - 19:28

Ina:

Hoi,
    Nou dat klinkt allemaal weer als 'vanouds'. Heerlijk om te lezen dat jullie zo warm zijn onthaald.
    Ben benieuwd wat jullie al in mekaar hebben getimmerd. Kun je ook foto's plaatsen? Zou wel leuk zijn.
    Klus ze daar en natuurlijk ook genieten.
    Warme groeten uit een broeierig warm Almelo,
    Ina

• 09 Juni 2007 - 20:17

Karin:

Hoi Angela, goed om te horen dat jullie (en de koffers) goed zijn aangekomen. Wat ontzettend leuk zo'n officiële website, zeker omdat er nu ook foto's bijgeplaatst worden. Veel succes voor de komende weken.

groetjes

Karin

• 09 Juni 2007 - 20:58

Wim Ploeger:

Hey Big 5,
    toch weer een onverwacht begin van een geweldig avontuur.
    dat belooft weer wat voor de komende weken.Toch onvoorstelbaar in welke wereld jullie daar terecht zijn gekomen, zelf probeer ik daar een voorstelling van te maken maar besef dat het aan alle kanten mank loopt.'k zou zo zeggen: doot henig an en load oe de kop nich gek maken.
    groeten uut Vroomshoop

• 10 Juni 2007 - 09:00

Marlies:

Heey Angela!!
    Zo te lezen zit je weer helemaal op je plek haha echt super. Jullie hebben het allemaal erg naar de zin het super dat het zo goed gaat. Ik wens jullie dan ook super veel plezier toe en ach die reis ben je wel gewend:D het kan toch nooit in één keer goed gaan;)
    Heel veel succes met timmeren en geniet ervan, want het vliegt vast en zeker voorbij....

Liefs en dikke knuffel van je nichtje

• 10 Juni 2007 - 11:16

Ben Kruseman:

Hallo Angela,
    Zo zit je nog reacties aan je dochter te schrijven en nu zit er al weer een ander familielid. Leuk om ook van jou weer een enthousiast verhaal te lezen. Al met al zou ik er zelf ook haast zin in gaan krijgen. Even wat nieuws van hier: wanneer je volgende week weer achter de pc zit, zal ik zo ongeveer terug zijn vanuit Enschede. Jouw broer Jan heeft daar voor Michel een motor gekocht, welke ik samen met Michel op ga halen.
    Gister avond waren hier zeker 25 jongens en meiden over de vloer, vrienden van Michel, Willem en Richard. Ik denk dat de temperaturen hier vergelijkbaar zijn met die bij jullie, dus dat betekende tot in de kleine uurtjes buiten zitten.

Ik heb jouw weblog vast op mijn pc ingesteld en zal volgende week wel weer even neuzen. Veel plezier daar en tot schrijfs.

groeten
    Ben

• 13 Juni 2007 - 12:00

Jan:

Nou , een mooie website om alles in de gaten te houden wat je allemaal doet.
    We wensen je heel veel succes.

Groetjes uit Wietmarschen,

Marga-Jan-kids