Avontuur is bijna VOORBIJ !!!! - Reisverslag uit Nairobi, Kenia van Angela Maathuis - WaarBenJij.nu Avontuur is bijna VOORBIJ !!!! - Reisverslag uit Nairobi, Kenia van Angela Maathuis - WaarBenJij.nu

Avontuur is bijna VOORBIJ !!!!

Door: Angela Maathuis

Blijf op de hoogte en volg Angela

16 November 2009 | Kenia, Nairobi

Hallo allemaal,

Het is heerlijk hier in Diani Beach!
We genieten van het strand de zee de zon. Het is heerlijk HOT hier en dan te horen dat het nat, donker en koud is in Nederland! Dat wordt voor mij een hele overgang! Vandaag zijn we met een glasboot de zee op gegaan en hebben mooie vissen gezien. Mooie stervissen rood gekleurd. Mooi koraal, lekker gezwommen. We hebben nog een vrouw uit Belgie, Katrien, ontmoet die met de kids van haar school aan het strand aan het sporten en zwemmen was. We zijn met haar naar de school geweest; Rainbow4kids. Rolien en ik zijn een avondje uit geweest met haar en Ronald van Diani Beach Cottage en Vic uit India. Vic was een leuke man die lekker van het leven genoot en al 17 maanden aan het rondreizen was. Het was heel erg leuk in bar Chakatak maar vooral raaaaaarrrrrrrr om te zien hoeveel oude (blanke) mannen hier een Keniaanse scharrel hebben !!!!!!! En zelfs andersom !!!! Tja dat is wel erg hier aan het strand. Morgen gaan we weer naar Mombasa en dan met de nachttrein naar Nairobi. Kijken of mijn tas is teruggebracht bij de politie!!! Dan donderdagavond met het vliegtuig naar Amsterdam. En maandag weer werken !!!!!!!

Ik wil degene die een bijdrage heeft gedaan aan de kinderen van House of Hope and Glory in Tendwo nogmaals hartelijk danken!!!! Want:
KINDEREN HEBBEN DE TOEKOMST !!!!

Tot de volgende keer!!
Groeten uit Kenia.....
Angela XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

• 16 November 2009 - 12:45

Irene Valenton:

Lieve Angela,

ik leef met je mee vooral met de gestolen spullen.
    wat goed van je dat je je pret er niet door laat bederven en verder gaat met genieten.
    we zijn zelf 2 weken geleden beroofd in ons huis, 's nachts terwijl we allemaal sliepen, nick sliep op de bank, tv aan en wij lagen in bed, hebben de dieven 2 laptops, ipod, geld, mobiele telefoons, camera. dvd player gestolen.

gelukkig hebben we niets gehoord en zijn we er zelf ongeschonden door heen gekomen.

blijf genieten en kijk naar al het goede wat je tegen komt,

hele goede reis terug en voor op je werk, kun je lekker nagenieten door te mijmeren over je herinneringen en die kan niemand van je stelen.

veel liefs vanuit de Filippijnen van je nicht Irene Valenton - Wesselink

• 16 November 2009 - 22:11

Judith:

Hoi Angela,
    Echt zwaar klote dat je tas is gestolen, ik hoop echt dat je alles, behalve misschien dan het geld terug krijgt! Gelukkig dat je alsnog hebt kunnen genieten van het tropische strandleven!!Oftewel van het Zwitserleven gevoel!!!!!
    Hele goede reis terug en sterkte met het aclimatiseren, want het zal inderdaad een flinke overgang zijn.
    Veel groeten, Judith

• 17 November 2009 - 15:50

Daisy:

Wat gaat dat toch weer snel voorbij he! Jullie hebben gelukkig genoten. Hoe was dat avondje stappen verder eigenlijk? Had je zelf nog een leuk scharreltje? Of zat er geen lekker hapje tussen haha. Ik wens jullie alvast een goede terugreis en tot gauw. xx

• 17 November 2009 - 19:48

Sandra:

ooh ooh Angela,

helaas zit het er bijna op. Ik ben wel blij om je weer terug te zien hoor. Goede vlucht terug en tot maandag.

groetjes Sandra

• 18 November 2009 - 01:16

Ellen En Diane:

Enzjelaatje, wat een nare toestand met die gestolen tas!! Verdorie!! doe je daar zoveel goeds, en toch! maar gelukkig geniet je toch nog de laatste dagen daar. Zie er naar uit dat je hier maandag weer bent met al de verhalen. Doen we een bakkie, misschien wel in de serre..lieve groetjes van Ellen & Diane
    p.s. kom maar gauw een roseetje bij ons halen!!!