KLM extraatje - Reisverslag uit Nairobi, Kenia van Angela Maathuis - WaarBenJij.nu KLM extraatje - Reisverslag uit Nairobi, Kenia van Angela Maathuis - WaarBenJij.nu

KLM extraatje

Door: Angela Maathuis

Blijf op de hoogte en volg Angela

19 November 2009 | Kenia, Nairobi

Daar zitten we dan om 23.54 op vliegveld in Nairobi!!!!! VERTRAGING!! Enwel 9 en een half uur!! In plaats van 22.30 gaat ons vliegtuig morgenvroeg om 7 of 8 uur !! Dus dat wordt dommelen op het vliegveld! En WACHTEN!! Ik had natuurlijk alweer een planning voor morgen, de boel regelen met de verzekering maar de planning lukt niet meer! Dus pole pole (rustig aan doen) We hebben net wel lekker gegeten op kosten van KLM natuurlijk! Ik heb net Amarula gekocht dus het komt allemaal goed !!! Vandaag en gisteren nog een leuke tijd gehad in Nairobi. Maar nu is het echt VOORBIJ>!!!!!
Groeten ANgela XXX

  • 19 November 2009 - 22:13

    Carla:

    heeej Angela, je werk-vakantie zit er weer op, wat jammer he!
    Wanneer ga je weer?

    Goeie reis,en tot op de reunie van de amelandse bruidsmeisjes!

  • 19 November 2009 - 23:45

    Ellen En Diane:

    Ach Enzjelaatje, wat een pech! Er zijn nog steeds mensen wakker hoor! haha gelukkig toch! wat fijn dat je die Amarulla hebt, dat doet wonderen en verder komt echt alles goed! Tja, even weer slikken maar misschien hoort het er ook wel bij op de een of andere manier. Het zal vast ergens goed voor zijn. Ik had me al verheugd op je komst morgen, je auto staat bij t werk dus ik dacht, oooh, die komt ze zeker ophalen, kan ik haar ff zien en knuffelen! hoop voor nu dat het goed met je gaat! El is net gaan liggen en ik ben bezig haar met een weekend Ameland te verrassen! Dikke kus, tot heeeeeel gauw nu, hele goede vlucht!
    Liefs Diane

  • 19 November 2009 - 23:45

    Diane:

    het is wel over..maar nooit voorbij..

  • 20 November 2009 - 08:21

    Karin:

    Jammer dat je vakantie er weer op zit. Bedankt voor al die leuke verhalen. Hopelijk kun je ons toch nog wat beelden laten zien. Goede reis, welkom thuis en tot maandag.
    Groetjes, Karin

  • 20 November 2009 - 08:56

    Jopie Potijk:

    Jammer he,maar zo gaat dat, aan alles kom een eind, ook aan hele leuke dingen, nu maar weer plannen maken voor de volgende trip, want die kom er zeker !!! Bedankt voor de gezellige verhalen, ik heb weer genoten hoor ! Goede thuiskomst - Knuffel JOPIE XX

  • 20 November 2009 - 16:17

    Judith:

    Hoi Angela,

    Ik hoop dat je alsnog een goede vlucht hebt gehad en dat je gezond weer thuis bent gekomen.De KLM had op z'n minst wel een hotel voor jullie mogen regelen!
    Nou begint je "gewone leventje weer" ik wens je succes met alles.
    Vond het leuk om mee te genieten van je verhalen.

    Groetjes, Judith

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Angela

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 204
Totaal aantal bezoekers 58473

Voorgaande reizen:

04 November 2015 - 17 November 2015

Tendwo Rainbow Academy St. House of HOPE and GLORY

08 September 2014 - 30 September 2014

Rondreis PERU

24 April 2013 - 23 Mei 2013

VEEL WEGEN LEIDEN NAAR ROME!!!!!!!!

22 April 2012 - 18 Mei 2012

Van Porto naar Santiago de Compostela

02 Mei 2011 - 18 Juni 2011

NAAR Santiago de Compostela VOOR Kenia

22 Oktober 2009 - 20 November 2009

Kroamschudd'n in Tendwo

02 Juni 2007 - 30 Juni 2007

Mijn derde reis

Landen bezocht: