A SANTE SANA (Hartelijk dank voor jullie bijdrage) - Reisverslag uit Nairobi, Kenia van Angela Maathuis - WaarBenJij.nu A SANTE SANA (Hartelijk dank voor jullie bijdrage) - Reisverslag uit Nairobi, Kenia van Angela Maathuis - WaarBenJij.nu

A SANTE SANA (Hartelijk dank voor jullie bijdrage)

Door: Angela Maathuis

Blijf op de hoogte en volg Angela

20 Oktober 2009 | Kenia, Nairobi

Donderdagmorgen ga ik !! Om 10.15 vertrekt het vliegtuig (als het geen vertraging heeft) Het is 8 uur vliegen met de KLM naar Nairobi. Het is in Kenia 1 uur later dus om 19.15 komen we aan in nairobi !!
Dan overnachten we in Nairobi en gaan vrijdagmorgen om 8 uur met het busje naar Eldoret. Ongeveer 400 km waar we ongeveer 6 uur over doen. Als we dan in Eldoret zijn gaan we met de matatu (taxibusje) naar Tendwo. Ongeveer 25 km verder. Dan hopen we dat we tegen 17.00 aankomen bij Ariette en Isaac en Jair en de 20 kinderen van het kindertehuis.
Lekker bijkletsen !! En dan gaat het avontuur beginnen. Wordt vervolgd.....Groeten Angela XXX

• 20 Oktober 2009 - 11:38

Ria En Kim:

Ha Angela,
    Spannend! Leuk om nog iets te horen van je. Het is al weer zo lang geleden dat we een rondje Capedocie gedaan hebben. Kammer dat er geen reunie van gekomen is, maar zo gaan die dingen. Heel veel succes in Kenia en we gaan je volgen. Groeten Kim en Ria

• 21 Oktober 2009 - 14:00

Rolien:

Hè Angela,

Ik ben er nog niet helemaal klaar voor, hihi, jij wel?? Qua zin en alles wel, echter mn tas ziet er nog niet goed uit. Ik ga maar snel weer bezig.

Tot morgen op Schiphol! Eindelijk eindelijk gaan we!!

xx Rolien

• 21 Oktober 2009 - 16:55

Marlies:

Heey Angela!

Nu is het dan toch bijna echt zover. De tijd is voorbij gevlogen en morgen gaan jullie die kant op:D
    Ik zal nog wat foto's plaatsen op de site van hoe het daar nu is en verder wens ik jullie heel erg veel plezier toe en geniet er maar lekker van.
    De groetjes natuurlijk aan IEDEREEN!!!

XXX Marlies

• 22 Oktober 2009 - 21:19

Ellen & Diane:

hey Enzjelaatje, je ligt op dit moment vast lekker te slapen. We gaan je volgen en zien erg uit naar je prachtige verhalen.
    Heel veel plezier samen.
    Liefs van ons

• 23 Oktober 2009 - 11:20

Silvia O:

He Angela , bedankt voor het sturen van je mail. Goede reis, en even alles de boel de boel. HEERLIJK. Genieten maar ook relaxen. Ga je volgen.....per mail.

• 23 Oktober 2009 - 12:42

Jantje W:

Jambo Angela

Habari?
    Alles ok? Goede vlucht gehad?
    Geniet er maar van
    groetjes

Sinterklaas

• 24 Oktober 2009 - 08:31

Carla:

Ha die Angela, van Diane en Ellen de link van deze site gekregen. Ik ga je volgen en ben benieuwd wat je allemaal mee gaat maken. Heel veel succes, en tot het volgende verslag.
    groetjes Carla (je mede bruidsmeisje/getuige van Ameland!)

• 27 Oktober 2009 - 19:14

Monique:

Hoi Angela! hoop dat je goeie reis hebt gehad! ben benieuwd naar je verhalen en heb vandaag nog een paar eurootjes overgemaakt naar jouw rekening. heeeeel veel plezier daar!! groetjes, Monique, Eddy, & kids